Nieuw in SmartTrackers

Betere beveiliging met two factor authentication voor alle gebruikers, uw eigen assessments aanmaken en eenvoudig assessment-vragen verdelen over verschillende personen. Ook de afgelopen periode hebben wij niet stilgezeten om SmartTrackers weer nét een tikje handiger te maken.

Two factor authentication

Om uw gegevens zorgvuldig te beschermen, doet SmartTrackers precies wat u van ons mag verwachten: zorgen dat de achterdeur van ons systeem hermetisch is vergrendeld. Maar u kunt ook zélf iets doen, aan de voordeur. Door niet alleen een sterk wachtwoord te kiezen, maar ook door alle gebruikers in uw boekhouding two factor authentication (2FA) te laten gebruiken.

Elke beheerder van een boekhouding in SmartTrackers Measurements kan nu via ‘Instellingen – Algemeen’ afdwingen dat alle gebruikers 2FA inschakelen. Daarmee plaatst u niet alleen een spreekwoordelijk extra slot op uw data, maar tevens een alarmsysteem en hufterproof rolluiken.

Uw eigen assessments aanmaken

Op dit moment kunt u in SmartTrackers Assessments reeds kiezen uit 10 normeringen. En wij werken hard om dit aantal dit jaar nog verder uit te breiden. Maar stel, u wilt uw eigen assessment maken? Ook dat is nu mogelijk. Vraag ons om de omgeving voor u in te richten en ga direct aan de slag!

Assessment-vragen verdelen over verschillende personen

Sommige normeringen, zoals de Veiligheidsladder, bestaan uit een fiks aantal vragen. Dan is het handig als u die niet allemaal zelf hoeft in te vullen, maar het werk kunt verdelen. Sinds kort is dit mogelijk in SmartTrackers Assessments, onze handige assessment-tool.

Als eindverantwoordelijke voor een assessment kunt u de deelvragen uitzetten over meerdere deelverantwoordelijken. Zo verandert de rol van de KAM/QHSE-medewerker van verwerker van een berg informatiespaghetti naar die van planner, bewaker en manager van informatiestromen.

Meer weten?

Stel uw vraag dan via 06-51372712, leo@smarttrackers.nl of dit formulier!